Nyhetsbrevet denne uken gi innsikt i status fra Ocean, langsiktig medieplanlegging, Hedvig og pop-up shop.

Abonner gjerne på nyhetsbrevet ved å skrive inn mailadressen din i feltet nederst, så har du nyhetsbrevet rett i innboksen din til morgenkaffen hver fredag!

Langsiktig planlegging

Som en konsekvens av en økt investeringsvillighet hos annonsørene meldes det om periodevis sprengt kapasitet hos mediene i siste halvdel av 2021, og i begynnelsen av inneværende år. Dette skriver Strategi- og analyseforeningen og Dag Ormåsen i Starcom at tvinger annonsørene til å tenke langsiktig når de legger sine medieplaner.

Den langsiktige planleggingen merker vi spesielt på etterspørselen av våre roadsideflater. Blant annet har Rema 1000 og Nordby allerede booket inn sine kampanjer på billboards for hele 2022, og er å se langs vei i bybildet over store deler av Norge.

Har du likevel ikke tenkt like langt frem i tid som disse annonsørene, er det ingen grunn til å fortvile. Vi har både analoge og digitale flater ledige til din neste kampanje, og hjelper deg gjerne med å nå din målgruppe.

Ukens kampanje

Go big and go out of home! Forsikringsselskapet Hedvig gjør det stort på Impact Bannere denne uken.

Visste du at store formater skaper hele 30% større oppmerksomhet enn mindre formater?

Pop-up på Stovner Senter

Líf Laga har hatt stor suksess med pop-up på Stovner Senter!

Eplene i Líf laga er håndplukket av lokal ungdom i samarbeid med skoler og idrettslag og, overskuddet fra salget av eplemosten som produseres går tilbake til lokal ungdom. Líf laga handler om ungdom, epleplukking, møteplasser og det å skape verdier som kommer fellesskapet til gode.

Gjennom å holde pop-up shop på Stovner senter fikk de ikke bare solgt eplemosten uten å måtte åpne en butikk, men fikk også en sjanse til å fronte sitt gode arbeid og produkter til de 96 000 ukentlige handlende på det populære kjøpesenteret.

Ønsker du din egen pop-up shop? Vi tilbyr to spesialbygde pop-up moduler, samt mulighet for foliering og leie av større butikklokaler.