Programmatic

Vi tilbyr vår digitale portefølje via programmatisk handel, med Adform, Google Display & Video 360, Vistar og Displayce som samarbeidspartnere. I deres SSP (Supply Side Plattform) har vi listet vårt digitale inventar, som kan nås av kjøpere via en DSP (Demand Side Plattform), i form av Open deals eller Guaranteed Deals.

Produktkatalog om programmatisk

Plasseringer

Våre produkter består av arenaer og/eller skjermer, hvor en arena kan inneholde flere skjermer. I vårt inventar har vi 37 kjøpesentre, 9 parkeringshus, og Oslo Bussterminal. Dette inkluderer blant annet DeepScreen på The Cube og LED Alna, samt 17 spektakulære LED-skjermer. Vi har nettverkene registret i Adform og Vistar, noe som innebærer større fleksibilitet for deg som annonsør. Ta kontakt med oss for informasjon om hvordan programmatisk kjøp best kan imøtekomme ditt behov!

Hvorfor programmatisk?

Gjennom programmatisk DOOH kan du som annonsør bruke data og teknologi for å identifisere og nå ut til relevante målgrupper på riktig tidspunkt og sted. På denne måten når du ut til målgrupper på en mer effektiv måte, og samtidig redusere kostnader og øke avkastning på investeringen.

En annen fordel er fleksibilitet. Programmatisk DOOH gir annonsører muligheten til å kjøre kampanjer i sanntid, og gjøre justeringer og optimaliseringer basert på sanntidsdata. Dette kan bidra til bedre avkastning på investeringen, og gjøre det enklere å tilpasse seg endringer i markedet.

I sum kan programmatisk DOOH være en effektiv og kostnadseffektiv måte for annonsører å nå ut til relevante målgrupper på en mer effektiv og fleksibel måte enn tradisjonelle annonseringsmetoder.

Har du spørsmål til programmatisk annonsering?

Ta kontakt med oss!
katrine.ellefsen@oceanoutdoor.no eller robin.bang@oceanoutdoor.no hjelper deg gjerne.


© 2024 - Ocean Norway