DeepScreen™

DeepScreen™ finnes på Oslo Bussterminal og Alna Senter i Oslo. Med Ocean’s DeepScreen™ 3D-teknikk kan annonsører forvandle en vanlig kampanje til noe virkelig ekstraordinært. Ønsker du mer informasjon om denne teknologien? Vi hjelper deg gjerne!

 

 

Om Ocean DeepScreen™

DeepScreen™ spiller på en gammel teknikk kalt «anamorphosis» eller «forced perspective». Når observert fra riktig vinkel vil det forvrengte bildet fremkalle illusjonen av 3D og dybde, mens fra andre vinkler se ut som en vanlig kampanje.

Ocean’s egenutviklede DeepScreen™ 3D maler – som forvrenger materiellet for å få frem illusjonen av dybde – kan bli brukt til å åpne vinduer til andre verdener, utvide det eksisterende rom, eller til å få hvilket som helst objekt til å synes å flyte i løse luften. Innholdet kan til og med forvrenges til å se ut som det kommer ut av skjermen, mot tilskueren!

DeepScreen™ strekker seg langt utenfor utendørsverden, og kan enkelt skape blest rundt en kampanje på sosiale medier og gjennom word of mouth.

Stor skala på Oslo Bussterminal

Ocean Outdoor var den første aktøren på det Nordiske markedet til å tilby DeepScreen™, og i Norge er det på den ikoniske KUBEN på Oslo Bussterminal og Alna Senter du kan se den splitter nye teknologien. DeepScreen™ handler om skala – de største skjermene skaper de beste opplevelsen. Spektakulære plasseringer som Oslo Bussterminal og storformat på kjøpesenter gir økt emosjonell intensitet og minnekoding hos forbruker, og med DeepScreen™ oppnår du også den viktige WOW-effekten.

 


© 2023 - Ocean Norway