DeepScreen™

DeepScreen™ er endelig lansert på Oslo Bussterminal! Med Ocean’s DeepScreen™ 3D-teknikk kan annonsører forvandle en vanlig kampanje til noe virkelig ekstraordinært. Vil du være den første til å benytte deg av denne teknologien i Norge? Ta kontakt i dag!

 

 

Om Ocean DeepScreen™

DeepScreen™ DeepScreen™ spiller på en gammel teknikk kalt «anamorphosis» eller «forced perspective». Når observert fra riktig vinkel vil det forvrengte bildet fremkalle illusjonen av 3D og dybde, mens fra andre vinkler se ut som en vanlig kampanje.

Ocean’s egenutviklede DeepScreen™ 3D maler – som forvrenger materiellet for å få frem illusjonen av dybde – kan bli brukt til å åpne vinduer til andre verdener, utvide det eksisterende rom, eller til å få hvilket som helst objekt til å synes å flyte i løse luften. Innholdet kan til og med forvrenges til å se ut som det kommer ut av skjermen, mot tilskueren!

DeepScreen™ strekker seg langt utenfor utendørsverden, og kan enkelt skape blest rundt en kampanje på sosiale medier og gjennom word of mouth.

Stor skala på Oslo Bussterminal

Ocean Outdoor er den første aktøren på det Nordiske markedet til å tilby DeepScreen™, og i Norge er det på den ikoniske KUBEN på Oslo Bussterminal du kan se den splitter nye teknologien. Oslo Bussterminal er Norges tredje største kollektivknutepunkt, og her når du reisende fra både inn-og utland, samt et stort antall pendlere i Oslo og Viken området.

KUBEN er hele 10m2, og 3D-effekten kan oppleves fra to forskjellige vinkler. DeepScreen™ handler om skala – de største skjermene skaper de beste opplevelsen. Spektakulære plasseringer som Oslo Bussterminal gir økt emosjonell intensitet og minnekoding hos forbruker, og med DeepScreen™ oppnår du også den viktige WOW-effekten.

 

Lurer du på noe om DeepScreen™?

Vi gir deg råd og tips om hvilken kanal som passer best for din merkevare

Monita Marie Ness
Key Account Manager
Monita Marie Ness