
Markedsføring mot bilister
Ocean tilbyr DOOH og OOH ved ut- og inngang på parkeringer ved kjøpesentre og parkeringshus. Ved å markedsføre i de største parkeringshusene i Oslo, Bergen og Stavanger treffer annonsøren en spesifikk målgruppe. Bruken av parkeringshus i storbyer har økt betraktelig de siste årene grunnet begrensede parkeringsmuligheter i byen. Med digitale og LED storformater, foliering og andre former for kreative markedsstunts i parkeringshus får merkevaren oppmerksomhet på hele 69%. Serien består av totalt av 21 flater i storformat fordelt på parkeringshus i de største byene; Oslo, Bergen og Stavanger.
Flatene er strategisk plassert og er plassert etter kjøremønster. I Oslo har vi mulighet til å foliere inn- og utside av heiser i parkeringshusene.
- Carpark Digital XXL: 49 paneler
- Carpark Digital Eurosize: 36 paneler ved ut- og inngang til senter
- Carpark Digital LED Impact: 13 paneler
- Carpark Analog Panorama & Heisdører: 34
Har du spørsmål om serien?
Kontakt oss for en uforpliktende prat.
