Hvorfor inkludere Digital flater opp mot butikker?

I denne rene dagligvareserien treffer du godt der hvor hverdagshandelen er i fokus. Totalt gir denne FMCG serien 1.669.988 kontakter på 1 uke.
Eksponering rett i forkant av handel setter din merkevare i fokus før du går inn i butikk. Top of mind eksponering så tett opp mot handel styrker din merkevares mulighet for å havne i handlekurven.

Fakta:

  • Digital Eurosize Dagligvare nettverket består av 135 Full Motion  digitale reklamebærere
  • Strategisk plassert der det er høyest trafikk
  • Serien fordeler seg på 37 kjøpesentre
  • Årlig har sentrene samlet footfall på 57 200 000
  • 1.669.988 Impressions i uken
  • Butikker: CC Mat, Coop Extra, Coop Mega, Coop Obs, Eurospar, Rema 1000, Meny, Kiwi, Bunnpris, Spar

 

 

0,2%

Av butikkers totale vareutvalg blir lagt merke til

40%

Av alle som handler i butikk i Norge kjører i gjennomsnitt 3,5 km. for å handle dagligvarer.

70%

Har ikke bestemt seg for hva de skal handle når de entrer en butikk.

Point of Sale Marketing

Vi tilbyr digital rekkevidde der annonsører kan benytte fleksibiliteten som finnes i det digitale utendørsmediet for å øke relevansen og effekten av kampanjen.

Gjennom en rikskampanje på Oceans digitale kjøpesenterserie kan man eksempelvis kommunisere lokale budskap for å øke relevansen for mottakeren.

Man kan anvende flere ulike budskap i kampanjeperioden for å hele tiden være aktuell om budskapet for varemerket behøver å være løpende oppdatert.

Vi hjelper gjerne til med formattilpasninger og rådgivning for å lette prosessen av materiellproduksjon.

SPESIFIKASJONER

 

Interessert i å annonsere mot dagligvare?

Kontakt Robin Bang for å lære mer om den digital riksserien vår.

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang

© 2021 - Ocean Norway