Mediekanaler med fokus på dagligvare

Ocean tilbyr DOOH og OOH serier spesielt tilpasset annonsering av FMCG. Her kan vi tilby spesialtilpassede flater tett opptil kjøp. Enten du kjører dagligvareserien på Billboards, Digitale skjermer på utsiden av butikker- og på kjøpesenter, eller om du velger eksponering på handlevognene i Kiwi, Meny og Spar.

 

 

Handlevogner i Kiwi, Meny og Spar

Dette er den eneste kanalen av sitt slag i Norge. Her kan du treffe over 1 million handlende hver eneste dag i hele 40% av dagligvaremarkedet. I butikk er det veldig få muligheter for annonsører å vise frem sin merkevare og handles er et effektivt medie på en relevant plassering, rett før kjøp.

Visste du at en vanlig kunde kun får med seg 0,2% av butikkens totale vareutvalg?
Her kan man være med kunden underveis på hele handleturen og øke sannsynlighet for spontankjøp.

LES MER

 

Roadside Dagligvare

Her har vi selektert ut Billboards som ligger i umiddelbar nærhet til butikk. Bilen er foretrukket fremkomstmiddel når man skal handle, for 85% av Norges befolkning over 25 år.

Her får man store flater som tillater et unikt produktfokus rett før man ankommer butikk.
Billboardsene er plassert langs godt traffikerte veier, på butikkens p-plasser eller på selve butikken.

LES MER

Digital Eurosize Dagligvare

I denne renspikkede dagligvareserien treffer du godt på lokalsenter hvor hverdagshandelen er i fokus, i tillegg til større senter med mange besøkende. Totalt gir denne FMCG serien 1.669.988 kontakter på 1 uke.

LES MER