67%

Er mer positive til til OOH reklame enn TV, Display og Print

30%

Store flater har 30% mer visuell oppmerksomhet enn mindre formater

48%

OOH reklame forsterker en digital reklame med 48% sammenliknet med TV og Printreklame

DOOH og OOH som treffer

Ocean Outdoor Norway leverer DOOH og OOH i alle de største byene og tettstedene i Norge. Ocean tilbyr en variert portefølje med produkter som gir god synlighet på mangfoldige lokasjoner. Vi tilbyr digitale og analoge annonsemuligheter i matbutikker, på kjøpesentre, på venteværelser, langs vei og i bykjernene i alle de største byene i Norge. Vi har nylig etablert en spennende DOOH serie på Norske kjøpesentre og Oslo Bussterminal som åpner opp for spennende kreative muligheter for annonsører som ønsker å skille seg ut.

Nå alle målgrupper der de er, på deres premisser.

Med en digital medieverden i stadig utvikling er det viktig for annonsører å velge strategier som skiller seg ut fra støyen. Utendørsmedier har historisk sett alltid vært en del av bybildet og blir sjeldent opplevd som påtrengende eller irriterende. I et bybilde med økende befolkningsvekst vil man som annonsør kunne nå ut til ønsket målgruppe med DOOH og OOH uten Ad blocks og below-the-fold reklame. Man kan også forsikre seg om at annonsene ikke ender opp ved siden av saker eller annonser som kan være skadelig for merkevaren. Det enkle er ofte det beste – Med OOH slipper man feilaktig retargeting, risiko for brudd på GDPR og annonseringen oppleves ikke som irriterende ved at den avbryter mottakeren i det de driver med. OOH og DOOH er det viktigste mediet for å bygge merkevare og er det mest komplimentære mediet til mobiltelefonen for å drive målgruppen til engasjement, nettbutikk eller til å oppsøke mer informasjon.

OCEAN RETAIL

Ocean tilbyr en premium DOOH kjøpesenterserie der annonsører kan benytte fleksibiliteten som finnes i det digitale utendørsmediet for å øke relevansen og effekten av kampanjen.

Gjennom en rikskampanje på Oceans digitale kjøpesenterserie kan man kommunisere riksdekkende eller lokale budskap for å bygge merkevare eller trigge salg.

LES MER

OCEAN TERMINAL

Ocean Outdoor tilbyr premium DOOH på Oslo Bussterminal. I tillegg kan vi nå tilby løsninger for en oppmerksomhetsskapende pop-up shop og foliering av ulike flater for kreative markedsstunts der man kan skille seg ut gjennom design og animasjon. Serien på Oslo Bussterminal åpner opp for kreative kommunikasjonsløsninger som vekker oppmerksomhet visuelt og teknisk.

LES MER

 

OCEAN HEALTH

hvilePULS er en fullverdig digital mediekanal som viser relevante annonser rettet mot pasienter på 500 fastlegekontorer og venteværelser innen helsesegmentet i Norge. I tillegg til annonser vises informasjon og nyheter i en loop på skjermene som øker oppmerksomheten og relevansen og troverdigheten til kanalen.

LES MER

OCEAN ROADSIDE

Ocean Roadside er vår riksdekkende DOOH og OOH serie med over 500 flater i store formater langs vei. Dette er et solid dekningsmedie som er strategisk plassert i områder med stor trafikk. De store formatene er spesielt tilpasset et kort eksponeringsvindu og egner seg for annonsører innen handel, næring og transport.

LES MER

OCEAN FMCG

Ocean tilbyr DOOH og OOH serier spesielt tilpasset annonsering av FMCG. Denne serien er i nær lokasjon til butikk, både på kjøpesentre, ved parkeringsplasser og på handlevogner i over 1000 butikker i landet.

LES MER

 

OCEAN IMPACT

Med Ocean IMPACT får annonsører muligheten til å styrke kampanjen ekstra på de største OOH formatene i Norge. I tillegg tilbyr vi unike plasseringer for Murals i Oslo og Pop-up shops som muliggjør kreative markedsstunts for ekstra merkevareløft og kundeaktivering.

LES MER

Lurer du på hvilke produkter som passer best for din kommende kampanje?

Kontakt oss for en uforpliktende prat

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang

© 2021 - Ocean Norway