80 000

Ukentlige besøkende

1350

Bussavganger daglig

25

Full motion Eurosize DOOH

3

10 kvm. full motion LED DOOH

Ocean Terminal

Vi kan nå tilby premium DOOH på strategisk utvalgte områder rettet mot reisende og ventende på Oslo Bussterminal. Her får man muligheten til å treffe publikum i riktig modus med engasjerende, salgstriggende eller merkevarebyggende kampanjer.

Oslo Bussterminal er en helt ny digital arena, som treffer en målgruppe som tidligere ikke har vært tilgjengelig.
Her treffer man bussreisende pendlere og besøkende, fra både inn- og utland.

Oslo Bussterminal (OBT) er landets største bussterminal og det tredje største kollektivknutepunktet i Norge. Regionbyer og sentrale områder i Viken har stasjonen som start-/endepunkt, med særlig høy andel innenfor arbeids- og skolereiser. I tillegg går flybuss og ekspressbussene til Norge og Europa herfra. Samlet er det 1350 bussbevegelser og 90 000 reisende ukentlig fra bussterminalen.

SPESIFIKASJONER

Gjør inntrykk med DeepScreen™

Ocean Outdoor er den første aktøren på det Nordiske markedet til å tilby DeepScreen™, og i Norge er det på den ikoniske KUBEN på Oslo Bussterminal du kan se den splitter nye teknologien.

KUBEN er hele 10m2, og 3D-effekten kan oppleves fra to forskjellige vinkler. DeepScreen™ handler om skala – de største skjermene skaper de beste opplevelsen. Spektakulære plasseringer som Oslo Bussterminal gir økt emosjonell intensitet og minnekoding hos forbruker, og med DeepScreen™ oppnår du også den viktige WOW-effekten.

Les mer om teknologien her.

Kontakt oss for å booke kampanje i dag!

Vi hjelper deg med spennende markedsstunts på Oslo Bussterminal

Monita Marie Ness
Key Account Manager
Monita Marie Ness