38

Kjøpesentre

124

Digitale skjermer

1,4

Millioner kontakter

28

Unike kommuner

Hvorfor inkludere Ocean Malls?

Har du et ønske om optimal synlighet på kjøpesenter i Norge? Inkluder Ocean Malls. Kjøper man vår portefølje i tillegg til kjøpesenterporteføljen til CC/JCD, vil en inkludering av våre flater øke kommunedekningen fra 69 til hele 97 kommuner.  Altså en tilvekst på 28 nye kommuner, og kunder i områder som kun dekkes av vårt nettverk.

Vi arbeider stadig med å etablere nye og gode lokasjoner, med strategien om å bygge riktig antall reklameflater på hvert kjøpesenter basert på senterets omsetning og besøkstall. Vi plasserer fortrinnsvis 65″ og 75″ skjermer i de mest trafikkerte områdene på senteret, med høyest mulig betraktningstid.

  • Ocean Malls består av 124 full motion digitale reklamebærere
  • Strategisk plassert der det er høyest trafikk
  • Serien fordeler seg på 38 kjøpesentre i 34 kommuner i Norge
  • Ukentlig har sentrene samlet footfall på 1 016 699
  • Mulighet for selektering opp mot butikker
40%

Av alle som handler i butikk i Norge kjører i gjenomsnitt 3,5 km. for å handle dagligvarer.

70%

Har ikke bestemt seg for hva de skal handle når de entrer en butikk.

100%

Av sentrene i Ocean Malls har dagligvarebutikker

Point of Sale Marketing

Vi tilbyr digital rekkevidde der annonsører kan benytte fleksibiliteten som finnes i det digitale utendørsmediet for å øke relevansen og effekten av kampanjen.

Gjennom en rikskampanje på Oceans digitale kjøpesenterserie kan man eksempelvis kommunisere lokale budskap for å øke relevansen for mottakeren.

Man kan anvende flere ulike budskap i kampanjeperioden for å hele tiden være aktuell om budskapet for varemerket behøver å være løpende oppdatert.

Vi hjelper gjerne til med formattilpasninger og rådgivning for å lette prosessen av materiellproduksjon.

SPESIFIKASJONER

 

Hvorfor annonsering på kjøpesentre?

Kjøpesenter som moderne handelsfenomen kommer fra USA hvor man har hatt Shopping Malls siden 1950-årene. Der ligger kjøpesentrene ofte utenfor byene, gjerne i trafikknutepunkter med gode parkeringsmuligheter for bil.

Mange foretrekker også kjøpesentershopping skyldes at det er behagelig å gjøre innkjøp under tak når det regner eller snør ute. Kjøpesentrene blir mer og mer å betrakte som opplevelsessentre.  Kjøpesenteret blir til et sted man kan komme, handle, spise, og møte venner og bekjente.

Visste du at de to hovedgrunnene folk oppgir for hvorfor de besøker kjøpesentre er 1: for å dra på dagligvarebutikken, og 2: fordi det finnes flere butikker på ett sted?

 

 

DISTRIBUSJON

Interessert i å annonsere på kjøpesentre i Norge?

Kontakt Robin Bang for å lære mer om den digital riksserien vår.

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang