Markedsføring mot bilister

Ocean tilbyr DOOH og OOH ved ut- og inngang på parkeringer ved kjøpesentre og parkeringshus. Ved å markedsføre i de største parkeringshusene i Oslo, Bergen og Stavanger treffer annonsøren en spesifikk målgruppe. Bruken av parkeringshus i storbyer har økt betraktelig de siste årene grunnet begrensede parkeringsmuligheter i byen. Med digitale og LED storformater, foliering og andre former for kreative markedsstunts i parkeringshus får merkevaren oppmerksomhet på hele 69%. Serien består av totalt av 21 flater i storformat fordelt på parkeringshus i de største byene; Oslo, Bergen og Stavanger.

Flatene er strategisk plassert og er plassert etter kjøremønster. I Oslo har vi mulighet til å foliere inn- og utside av heiser i parkeringshusene.

  • Carpark Digital XXL: 49 paneler
  • Carpark Digital Eurosize: 36 paneler ved ut- og inngang til senter
  • Carpark Digital LED Impact: 13 paneler
  • Carpark Analog Panorama & Heisdører: 34

SPESIFIKASJONER

Har du spørsmål om serien?

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang

© 2021 - Ocean Norway