Denne uken kom det opp to helt nye skjermer i storformat på Alna Senter i Oslo. Skjermene på 10 kvadratmeter er det første tilskuddet i den nye Impact serien rettet mot handlende på kjøpesentrene i Ocean Malls porteføljen.

De nye premium Impact skjermene er et helt nytt verktøy i annonsørenes verktøykasse, ment for å skille seg ut i et miljø med konkurrerende merkevarer og butikker. Flatene er betraktelig større enn de tradisjonelle skjermene norske forbrukere er vant til å se innendørs, og øker wow-effekten ved enhver kampanje. Skjermene vil innen kort tid også bli tilpasset DeepScreen, og fungerer glimrende i synergi med Promotion løsninger som foliering og markedsplasser.

Visste du at?

  • Større flater har lengre dwell time og høyere oppmerksomhet.
  • Premium DOOH generer sterkere følelser og huskes bedre.
  • Premium DOOH har en høy primingeffekt, som forsterkes av andre, mindre DOOH flater.

Les mer om forskningen bak premium DOOH her: https://oceanoutdoor.com/neuroscience/the-science-behind-the-art-of-outdoor/

Vil du øke wow-faktoren ved din neste kampanje? Ta kontakt, så finner vi en løsning skreddersydd til din merkevare og målgruppe!