Nyhetsbrevet denne uken gi innsikt i status fra Ocean, kreative retningslinjer, SPAR og handlevogner.

Abonner gjerne på nyhetsbrevet ved å skrive inn mailadressen din i feltet nederst, så har du nyhetsbrevet rett i innboksen din til morgenkaffen hver fredag!

DOOH's and DOOHn'ts

Lurer du på hvordan du skal få størst mulig effekt og oppmerksomhet gjennom utendørsannonsering?

Godt design og tydelig budskap er viktig uavhengig av platform, men ved utforming av materiell til en utendørskampanje kan det være lurt å legge ekstra vekt på enkelte nøkkelfaktorer.

Se filmen nedenfor for nyttige tips og triks til din neste DOOH kampanje, og ta gjerne en titt på disse kreative retningslinjene for ytterligere informasjon om hvordan du best tilpasser materiellet ditt til utendørsannonsering.

Ukens kampanje

Denne ukens kampanje kommer fra SPAR, som er å se på billboards over hele Norge.

Gjennom billbaords sikrer dagligvareaktøren seg solid dekning. På 14 dager gir nemlig en full serie over 50% dekning i Norge, med 24.693.843 eksponeringer og 11,6 i frekvens.

Vil du annonsere på billboards? Vi har ledig i uke 10!
Ta  kontakt med oss,  så setter vi opp et godt tilbud til deg.

Point of sale markedsføring

Visste du at kunden kun får med seg 0,2% av butikkens totale vareutvalg?

Coca-Cola er med kunden underveis på hele handleturen, sikrer seg kundens oppmerksomhet, og øker sannsynlighet for spontankjøp gjennom annonsering på Handles.

Handles er den eneste kanalen av sitt slag i Norge, og når 1 million handlende daglig gjennom reklameplass på handlevogner hos Kiwi, Meny og Spar. Her kan man påvirke målgruppen som gjør storhandel i butikk, og vise frem sin merkevare til kunder i riktig mindset.