Ocean IMPACT

Denne unike serien åpner opp for kreative løsninger for å toppe en kampanje og skape ekstra oppmerksomhet og trigge interaksjon rundt en merkevare.

 

Impact Banners

Impactbanner serien er det største utendørsformatet til Ocean som garantert vil bli lagt merke til av forbipasserende fotgjengere, bilister og passasjerer i buss og t-bane. Legger man til Impact Banners ved kjøpt av enten Billbards eller Backlites, forsterker man kampanjen og bygger storhet på de største formatene tilgjengelig i Norge.  Banners åpner opp for kreativitet og tilbyr fleksible annonseringsløsninger for merkevareløft og kundeaktivering. I Oslo tilbyr vi 5 sentrale megabanner lokasjoner.

Dette er blant de største OOH formatene i Norge. Bannerne er på 21- og 50kvm. og skaper stort engasjement og stopp-effekt. For å maksimere effekten av kampanjen tilrettelegger vi for kreative kampanjer slik som 3D Installasjoner og andre markedsstunts.

SPESIFIKASJONER

Impact Mural - Veggmaleri

“Murals”  er installasjoner man gjerne ser i storbyer som New York og Berlin. Dette er håndmalte vegger som ofte kombineres med lys for ekstra effekt.  Den oppfattes gjerne som mindre kommersiell da den har et innslag av kunst over seg. Ta kontakt for mer informasjon.

Impact Store - Popup Shop

Pop-up shops skaper unike og engasjerende opplevelser for annonsører ved å tilby fleksibilitet og en mulighet for å eksperimentere uten for stor risiko. Pop-up shops har blitt et veldig populært element under kampanjer for annonsører. Ocean tilbyr pop-up shops på områder med mye trafikk og fungerer som et svært godt interaksjonselement.

Pop up shops kan benyttes for en rekke formål:

  • Nå ut til potensielle kunder på nye lokasjoner med nytt publikum.
  • Forsterke en merkevare med positive kundeopplevelser
  • Posisjonere merkevaren som kulturell influenser, utvide rekkevidden og bygge merkevarelojalitet. Lite kan måles med face-to-face interaksjon.
  • Markedsundersøkelser, eventer eller konkurranser for å samle innsikt og forbedre forståelsen av målgruppen.
  • Øke salg eller tømme eksisterende varelager
  • Nylanseringer – en glimrende og unik måte å showcase et nytt produkt eller en ny produktkategori.
  • En risikofri måte å teste fysisk retail.
  • Merkevarer som vurderer å utvide fotavtrykket sitt kan teste nye områder uten for stor finansiell forpliktelse.

LES MER

La oss hjelpe deg med en kreativ kampanje som skiller seg ut!

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang