Ocean IMPACT

Denne unike serien åpner opp for kreative løsninger for å toppe en kampanje og skape ekstra oppmerksomhet og trigge interaksjon rundt en merkevare

Megabanner

Megabanner serien er det største utendørsformatet til Ocean som garantert vil bli lagt merke til av forbipasserende fotgjengere, bilister og passasjerer i buss og t-bane. Mange annonsører ønsker å bygge dekning under en kampanje og benytter seg av Megabannere på utvalgte plasseringer i tillegg til en OOH serie for å maksimere oppmerksomheten i kampanjeperioden. Megabanner åpner opp for kreativitet og tilbyr fleksible annonseringsløsninger for merkevareløft og kundeaktivering. I Oslo tilbyr vi 4 sentrale megabanner lokasjoner.

Megabannerserien er det største OOH formatet i Norge. Bannerne er på 21kvm. og 50kvm. og skaper stort engasjement og stopp-effekt. For å maksimere effekten av kampanjen  tilrettelegger vi for kreative kampanjer slik som 3D Installasjoner og andre markedsstunts.

SPESIFIKASJONER

Mural Art

Mural Art er håndmalte streetscape annonser som ofte kombineres med lys for ekstra effekt. Denne formen for annonsering vekker nostalgi og nysgjerrighet hos forbrukeren. Den er oppfattet som mindre kommersiell og er derfor en krysning mellom kunst og budskap.

Ocean Pop-up shop

Pop-up shops skaper unike og engasjerende opplevelser for annonsører ved å tilby fleksibilitet og en mulighet for å eksperimentere uten for stor risiko. Pop-up shops har blitt et veldig populært element under kampanjer for annonsører. Ocean tilbyr pop-up shops på områder med mye trafikk og fungerer som et svært godt interaksjonselement.

Pop up shops kan benyttes for en rekke formål:

  • Nå ut til potensielle kunder på nye lokasjoner med nytt publikum.
  • Til å forsterke en merkevare med positive kundeopplevelser
  • Posisjonere merkevaren som kulturell influenser, utvide rekkevidden og bygge merkevarelojalitet. Lite kan måles med face-to-face interaksjon.
  • Markedsundersøkelser-bruke kampanjer, eventer eller konkurranser for å samle innsikt for å forbedre forståelsen av målgruppen.
  • Øke salg eller tømme eksisterende varelager
  • Nylanseringer- et pop-up event er en glimrende og unik måte å showcase et nytt produkt eller en ny prosduktkategori.
  • Teste fysisk retail- en nettburikk som vurderer å starte fysiske butikker kan teste om det vil fungere risikofritt.
  • Teste nye lokasjoner-merkevarer som vurderer å utvide fotavtrykket sitt kan teste nye områder uten for stor finansiell forpliktelse.

La oss hjelpe deg med en kreativ kampanje som skiller seg ut!

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Robin Bang
Head of Sales Media
Robin Bang

© 2021 - Ocean Norway